-
Koncepce vůdcovství má celou řadu slabin. Jednou z nejvážnějších je nedostatek použitelné definice vůdce. To vede k úplně nespecifickému, až metaforickému chápání celé koncepce, závislé jen na historickém – obvykle dlouho formovaném – veřejném konsensu – Připomeňme volbu Lucemburka Karla IV. (v anketě o „Největšího Čecha).
(pro prohlížení dokumentu se musíte přihlásit)
-
Průzkum, který měl původně dokázat, jak úspěšně odhalují manažeři lháře, ve skutečnosti odhalil jen to, jak jsme podezíraví k ostatním. A poznat, že nám někdo lže, není až tak složité.
(pro prohlížení dokumentu se musíte přihlásit)
-
Klientů nikdy není dost. Dřív, než se firma začne přibližovat k určité magické hranici v počtu klientů, měl by už existovat plán na dosažení další. Když se blížíte např. k získání tisícího klienta, měli byste plánovat, jak se dopracovat např. k desítitisícímu klientovi.
(pro prohlížení dokumentu se musíte přihlásit)
-
Mnoho společností začíná své podnikání jako rodinná firma. Začátky většiny těchto společností jsou skromné, motivované především silnou podnikatelskou vizí a velkou energií.
(pro prohlížení dokumentu se musíte přihlásit)
-
V naší firmě jsme tak trochu posedlí snahou pochopit co nejlépe naše zákazníky. Využíváme k tomu jednak obvyklé způsoby, ke kterým patří třeba průzkumy a setkání s cílovými skupinami. Ale poučení nacházíme i v ne úplně doceněných analýzách. Jakých?
(pro prohlížení dokumentu se musíte přihlásit)
-
Jednou z hlavních fází systému práce obchodního zástupce nebo prodejce je samotné obchodní jednání. Úkolem prodejce je z „ne“ udělat „ano“. Úspěšní prodejci jsou ti, kteří dokážou plnit tuto úlohu opakovaně, dlouhodobě a v dostatečném rozsahu.
(pro prohlížení dokumentu se musíte přihlásit)
-
Každý den se tisíce reklamních poselství pokoušejí vetřít do naší mysli a uhnízdit se v paměti. Ne všem se to podaří. Reklamní tvůrci vymýšlejí stále nové způsoby útoku, tak jako spotřebitelé hledají nové způsoby obrany.
(pro prohlížení dokumentu se musíte přihlásit)
-
Ten produkt je kvalitnější. Toto není dobrá kvalita. Máme špatnou kvalitu. Nemají dobře zvládnutou kvalitu. Mají dobrý produkt, ale ty služby nejsou kvalitní.“ Takto by se dalo pokračovat do nekonečna. Tyto věty mají společné slovo – kvalita. Co to tedy je? O čem to všichni mluvíme?
(pro prohlížení dokumentu se musíte přihlásit)
-
Velké korporace investují značný objem financí i do takovýchto „banalit“. Ne proto, že jejich zaměstnanci nemají „do čeho píchnout“, nebo už nestačí nakládat lopatami peníze na firemní konto.
(pro prohlížení dokumentu se musíte přihlásit)
-
Crowdsourcing je technika, kterou společnosti využívají, když chtějí získat hodnotné názory nažhavených zákazníků týkající se marketingu, značky nebo vývoje produktu
(pro prohlížení dokumentu se musíte přihlásit)